БЕЗПЛАТНА доставка за покупки над 250 лв

Често задавани въпроси

ИЗПРАЩАНЕ, ДОСТАВКА, КРАЙНИ СРОКОВЕ, ТРАНСПОРТ

1. Кога ще бъде изпратена пратката?

Изпращаме пратката в рамките на 5 дни от получаването на поръчката. Срокът важи само за работни дни.

2. Кога ще бъде доставена пратката?

Обикновено пратката се доставя 1–5 дни след изпращане.

3. Мога ли да избера точна дата за доставка?

Не, за съжаление изборът на точна дата не е възможен. Въпреки това можете да съхранявате пратката в офис на доставчик (валидно за SK, CZ, HU, PL, RO). За да можете лесно да я вземете, когато ви е удобно. Пратката ще бъде съхранявана 7 дни.

4. Къде мога да проследя статуса на поръчката?

Ние ще ви информираме за промени в статуса на поръчката по имейл. Ако сте регистриран клиент, можете да проверите статуса на поръчката и в секция „Моите поръчки“ във Вашия клиентски акаунт в уебсайта. Статусът може да бъде:

  • Получено плащане
  • Обработване на поръчките
  • Поръчката изпратена
  • Поръчката получена
5. Къде мога да открия аутлели?

Ако изберете вземане от офис на доставчик, избирате офиса директно при поръчване. Списък с офисите на доставчиците можете да намерите на следните линкове:

СЛОВАКИЯ:
https://www.packeta.sk/pobocky

ЧЕХИЯ:
https://www.zasilkovna.cz/pobocky

РУМЪНИЯ:
https://sameday.ro/easybox/

УНГАРИЯ:
https://www.packeta.hu/atvevohelyek

ПОЛША:
https://inpost.pl/znajdz-paczkomat

СЛОВЕНИЯ:
Доставяме до Словения чрез куриери и по пощата

Northfinder не планира други аутлети засега. Например, вземане от търговски обекти или лично вземане от централата или складовете на фирмата в момента не е възможно.

ПЛАЩАНЕ И ФАКТУРИРАНЕ

1. Може ли да се издаде фактура на името на фирма?

Онлайн магазинът е само за продажба на крайни потребители. Продажба на фирми не е възможна през онлайн магазина. Ако се интересувате от B2B партньорство или закупуване на стоки за фирма, моля, свържете се с нас.

2. Как мога да заплатя поръчката си?

Можете да платите с карта чрез онлайн терминал, чрез PayPal или с наложен платеж, но последният начин е по-скъп от другите възможни.

В Словакия и Чехия можете да платите и по банков път.

3. Мога ли да платя с наложен платеж?

Да, плащане с наложен платеж е възможно във всички държави, до които доставяме. Но е по-скъпо от другите начини на плащане.

4. Плащането през онлайн терминала не беше успешно. Какви са възможностите ми?

Най-лесно е да създадете нова, идентична поръчка и да я заплатите по предпочетения от Вас начин. Неплатена поръчка анулираме автоматично в рамките на 5 дни след неуспешното плащане.

Ако неуспешното плащане е свързано с поръчка на последни бройки от стоки, нова поръчка с идентични продукти не може да бъде направена, моля, свържете се с поддръжката ни:

ОБЩО
+ 421 233 418 364 или по имейл eshop@northfinder.com

СЛОВАКИЯ:
+ 421 233 418 364 или по имейл eshop@northfinder.sk

ЧЕХИЯ:
+ 420 910 902 531 или по имейл eshop@northfinder.cz

РУМЪНИЯ:
+40 316 301 441 или по имейл eshop@northfinder.ro

УНГАРИЯ:
+36 19 555 807 или по имейл eshop@northfinder.hu

ПОЛША:
+48 729 086 043 или по имейл eshop@northfinder.pl

СЛОВЕНИЯ:
+386 2 828 19 52 или по имейл eshop@northfinder.si

5. Каква е цената на доставката?

Цената на доставката ще откриете в своята кошница при избора на метод за плащане. В някои случаи е възможна безплатна доставка – обикновено когато поръчката Ви надвишава определена стойност. Сумата беше променена, можете да я откриете в кошницата си или във Важна информация.

ПРОМЯНА И АНУЛИРАНЕ НА ПОРЪЧКА

1. Мога ли да променя съдържанието на поръчката след нейното потвърждаване? Да добавя или премахна стоки от поръчката?

Промяната, премахването и добавянето на продукти към вече създадената поръчка не са възможни. Когато потвърдите плащането в онлайн магазина, съдържанието на поръчката не може да бъде променено.

2. Мога ли да комбинирам повече поръчки в една?

За съжаление, това не е възможно. Всяка поръчка има собствен променлив символ, който е свързан и с доставчика. Имаме складове на различни локации. Така че към момента не е възможно да се обработи подобна заявка по отношение на фактурирането и логистиката.

3. Мога ли да разделя поръчката на няколко с различни адреси за доставка?

Не. Тази ситуация е същата като предходната.

4. Как мога да анулирам поръчката си?

Поръчката може да бъде анулирана само преди обработката ѝ в склада. Така че това е възможно само веднага след създаване на поръчка и чрез нашата клиентска поддръжка.

Понеже се опитваме да обработим поръчката възможно най-бързо след създаването ѝ, е най-вероятно да не може да бъде променена или анулирана. Ако имате нужда от помощ, моля, свържете се с клиентския ни център.

СТОКИ, ПРОДУКТИ, НАЛИЧНОСТ

1. Имате ли физически магазин или място, на което мога да пробвам стоката?

Northfinder няма отделен търговски обект, работим само чрез онлайн магазина си. Но можете да намерите стоките ни и в избрани спортни търговски обекти. Преди обаче да посетите конкретен партньорски обект, Ви препоръчваме да проверите наличността предварително по телефона.

2. Кои магазини предлагат стоката Ви?

Открийте списък с магазините в долната част на сайта над фуутъра с информация:

3. Ако стоките не са налични, как да науча дали/кога ще бъдат заредени?

Ако стоките са означени като изчерпани, вероятността те да бъдат в наличност е практически нулева. Така че чакането на зареждане може да е безпредметно. Изключение са стоките от категорията бестселър, чиято наличност възобновяваме, но не можем да гарантираме за конкретна дата.

4. Можете ли да потвърдите наличността на конкретна стока в магазин на Вашите партньори?

За съжаление, не. Нашите складове не са свързани. Така че винаги проверявайте в магазина на партньорите ни.

5. Мога ли да изпробвам стоки и да ги взема от адреса на фирмата Ви?

Не, не е възможно да изпробвате стоки в централата на фирмата или в нейните складове. Замяната на закупени стоки е безплатна, проста и доста бърза.

ЗАМЯНА, ВРЪЩАНЕ И РЕКЛАМАЦИЯ НА СТОКА

1. Какъв е гаранционният срок на стоките?

Гаранционният срок е 24 месеца.

2. Как мога да върна поръчка?

СЛОВАКИЯ И ЧЕХИЯ:
Стоките можете да върнете безплатно чрез Packeta/Zásilkovna.

УНГАРИЯ, СЛОВЕНИЯ, ПОЛША, РУМЪНИЯ
Можете да изпратите стоките за собствена сметка до адреси в съответната държава.

ДРУГИ ДЪРЖАВИ:
Изпратете стоките за връщане за собствена сметка до адрес в Словакия.

Повече информация можете да откриете в документа Как да върна, заменя и извърша рекламация на стоки.

3. Кога и как ще получа парите си обратно?

Ако сте платили с карта през онлайн портала, плащането ще бъде върнато на картата. Ако сте платили чрез PayPal, ще получите парите си обратно по този начин. Но ако сте платили с наложен платеж, парите ще бъдат върнати по банков път. В такъв случай ще имаме нужда от Вашата банкова сметка.

4. Къде мога да открия формуляра за рекламация?

Формулярът за рекламация ще намерите прикачен към поръчката или на уебсайта.

ОБЩО/ НА АНГЛИЙСКИ:
https://northfinder.com/download/EN_FORM_ovvr_v3.pdf

СЛОВАКИЯ:
https://northfinder.com/download/SK_FORM_ovvr_v3.pdf

ЧЕХИЯ:
https://northfinder.com/download/CZ_FORM_ovvr_v3.pdf

УНГАРИЯ:
https://northfinder.com/download/HU_FORM_ovvr_v3.pdf

РУМЪНИЯ:
https://northfinder.com/download/RO_FORM_ovvr_v3.pdf

ПОЛША:
https://northfinder.com/download/PL_FORM_ovvr_v3.pdf

СЛОВЕНИЯ:
https://northfinder.com/download/SI_FORM_ovvr_v3.pdf

5. Колко време отнема процесът на връщане?

Опитваме се да извършим връщането възможно най-бързо, но можем да гарантираме осъществяването му в рамките на законоустановения 14-дневен срок.

6. Колко време отнема замяната на стоки? Кога ще получа заменените стоки?

Опитваме се да извършим замяната възможно най-бързо, но можем да гарантираме осъществяването ѝ в рамките на 14 дни.

7. Мога ли да заменя закупени стоки за напълно различни стоки от Вашия онлайн магазин?

Възможна е обаче само размяна на стоки от същия модел за различен размер или цвят. Не можете да заменяте за напълно различни стоки – например панталон за яке.

Онлайн магазин: РЕГИСТРАЦИЯ, ВПИСВАНЕ, ИЗПОЛЗВАНЕ НА ОТСТЪПКИ

1. Къде е номерът на поръчката ми?

Номерът на поръчката се намира в имейл комуникацията? Потвърждаващият имейл винаги съдържа номера на поръчката.

В някои случаи стоките са изпратени от различни складове. В такава ситуация при две (или повече) пратки към основния номер на поръчката е прикачен допълнителен. Например, ако поръчка с номер 123456 е разделена в две пратки, втората пратка е с номер 123456-2.

2. Как мога да се регистрирам в онлайн магазина?

На уебсайта на Northfinder, в горната дясна част ще намерите линк към „Регистрация“. Кликнете и ще се появи прозорец: попълнете данните, изберете парола и започнете пазаруването.


3. Забравил съм данните си за достъп, какво да правя?

Най-често става въпрос за забравена парола, просто генерирайте нова парола на страницата за вписване и тя ще Ви бъде изпратена.


4. Как да използвам купон за отстъпка?

Трябва само да въведете купона за отстъпка по време на процеса на плащането. Моля, въведете при плащането в края.

Въведете купона за отстъпка в полето, което се появява след кликване на бутона „купон за отстъпка“ в обобщената информация за плащането.

5. Къде е фактурата за покупката?

Ще получите фактурата по имейл. Винаги ще я имате подръка. И щади природата.