You are shopping on www.northfinder.bg intended for local market.
If you wish to ship goods to another country, visit international website northfinder.com
Без продукти
Без продукти
Провери и информацията в следните документи:
Изпращаме пратката в рамките на 5 дни от получаването на поръчката. Срокът важи само за работни дни.
Обикновено пратката се доставя 1–5 дни след изпращане.
Не, за съжаление изборът на точна дата не е възможен. Въпреки това можете да съхранявате пратката в офис на доставчик (валидно за SK, CZ, HU, PL, RO). За да можете лесно да я вземете, когато ви е удобно. Пратката ще бъде съхранявана 7 дни.
Ние ще ви информираме за промени в статуса на поръчката по имейл. Ако сте регистриран клиент, можете да проверите статуса на поръчката и в секция „Моите поръчки“ във Вашия клиентски акаунт в уебсайта. Статусът може да бъде:
Ако изберете вземане от офис на доставчик, избирате офиса директно при поръчване. Списък с офисите на доставчиците можете да намерите на следните линкове:
СЛОВАКИЯ:
https://www.packeta.sk/pobocky
ЧЕХИЯ:
https://www.zasilkovna.cz/pobocky
РУМЪНИЯ:
https://sameday.ro/easybox/
УНГАРИЯ:
https://www.packeta.hu/atvevohelyek
ПОЛША:
https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
СЛОВЕНИЯ:
Доставяме до Словения чрез куриери и по пощата
Northfinder не планира други аутлети засега. Например, вземане от търговски обекти или лично вземане от централата или складовете на фирмата в момента не е възможно.
Онлайн магазинът е само за продажба на крайни потребители. Продажба на фирми не е възможна през онлайн магазина. Ако се интересувате от B2B партньорство или закупуване на стоки за фирма, моля, свържете се с нас.
Можете да платите с карта чрез онлайн терминал, чрез PayPal или с наложен платеж, но последният начин е по-скъп от другите възможни.
В Словакия и Чехия можете да платите и по банков път.
Да, плащане с наложен платеж е възможно във всички държави, до които доставяме. Но е по-скъпо от другите начини на плащане.
Най-лесно е да създадете нова, идентична поръчка и да я заплатите по предпочетения от Вас начин. Неплатена поръчка анулираме автоматично в рамките на 5 дни след неуспешното плащане.
Ако неуспешното плащане е свързано с поръчка на последни бройки от стоки, нова поръчка с идентични продукти не може да бъде направена, моля, свържете се с поддръжката ни:
ОБЩО
+ 421 233 418 364 или по имейл eshop@northfinder.com
СЛОВАКИЯ:
+ 421 233 418 364 или по имейл eshop@northfinder.sk
ЧЕХИЯ:
+ 420 910 902 531 или по имейл eshop@northfinder.cz
РУМЪНИЯ:
+40 316 301 441 или по имейл eshop@northfinder.ro
УНГАРИЯ:
+36 19 555 807 или по имейл eshop@northfinder.hu
ПОЛША:
+48 729 086 043 или по имейл eshop@northfinder.pl
СЛОВЕНИЯ:
+386 2 828 19 52 или по имейл eshop@northfinder.si
Цената на доставката ще откриете в своята кошница при избора на метод за плащане. В някои случаи е възможна безплатна доставка – обикновено когато поръчката Ви надвишава определена стойност. Сумата беше променена, можете да я откриете в кошницата си или във Важна информация.
Промяната, премахването и добавянето на продукти към вече създадената поръчка не са възможни. Когато потвърдите плащането в онлайн магазина, съдържанието на поръчката не може да бъде променено.
За съжаление, това не е възможно. Всяка поръчка има собствен променлив символ, който е свързан и с доставчика. Имаме складове на различни локации. Така че към момента не е възможно да се обработи подобна заявка по отношение на фактурирането и логистиката.
Не. Тази ситуация е същата като предходната.
Поръчката може да бъде анулирана само преди обработката ѝ в склада. Така че това е възможно само веднага след създаване на поръчка и чрез нашата клиентска поддръжка.
Понеже се опитваме да обработим поръчката възможно най-бързо след създаването ѝ, е най-вероятно да не може да бъде променена или анулирана. Ако имате нужда от помощ, моля, свържете се с клиентския ни център.
Northfinder няма отделен търговски обект, работим само чрез онлайн магазина си. Но можете да намерите стоките ни и в избрани спортни търговски обекти. Преди обаче да посетите конкретен партньорски обект, Ви препоръчваме да проверите наличността предварително по телефона.
Открийте списък с магазините в долната част на сайта над фуутъра с информация:
Ако стоките са означени като изчерпани, вероятността те да бъдат в наличност е практически нулева. Така че чакането на зареждане може да е безпредметно. Изключение са стоките от категорията бестселър, чиято наличност възобновяваме, но не можем да гарантираме за конкретна дата.
За съжаление, не. Нашите складове не са свързани. Така че винаги проверявайте в магазина на партньорите ни.
Не, не е възможно да изпробвате стоки в централата на фирмата или в нейните складове. Замяната на закупени стоки е безплатна, проста и доста бърза.
Гаранционният срок е 24 месеца.
СЛОВАКИЯ И ЧЕХИЯ:
Стоките можете да върнете безплатно чрез Packeta/Zásilkovna.
УНГАРИЯ, СЛОВЕНИЯ, ПОЛША, РУМЪНИЯ
Можете да изпратите стоките за собствена сметка до адреси в съответната държава.
ДРУГИ ДЪРЖАВИ:
Изпратете стоките за връщане за собствена сметка до адрес в Словакия.
Повече информация можете да откриете в документа Как да върна, заменя и извърша рекламация на стоки.
Ако сте платили с карта през онлайн портала, плащането ще бъде върнато на картата. Ако сте платили чрез PayPal, ще получите парите си обратно по този начин. Но ако сте платили с наложен платеж, парите ще бъдат върнати по банков път. В такъв случай ще имаме нужда от Вашата банкова сметка.
Формулярът за рекламация ще намерите прикачен към поръчката или на уебсайта.
ОБЩО/ НА АНГЛИЙСКИ:
https://northfinder.com/download/EN_FORM_ovvr_v3.pdf
СЛОВАКИЯ:
https://northfinder.com/download/SK_FORM_ovvr_v3.pdf
ЧЕХИЯ:
https://northfinder.com/download/CZ_FORM_ovvr_v3.pdf
УНГАРИЯ:
https://northfinder.com/download/HU_FORM_ovvr_v3.pdf
РУМЪНИЯ:
https://northfinder.com/download/RO_FORM_ovvr_v3.pdf
ПОЛША:
https://northfinder.com/download/PL_FORM_ovvr_v3.pdf
СЛОВЕНИЯ:
https://northfinder.com/download/SI_FORM_ovvr_v3.pdf
Опитваме се да извършим връщането възможно най-бързо, но можем да гарантираме осъществяването му в рамките на законоустановения 14-дневен срок.
Опитваме се да извършим замяната възможно най-бързо, но можем да гарантираме осъществяването ѝ в рамките на 14 дни.
Възможна е обаче само размяна на стоки от същия модел за различен размер или цвят. Не можете да заменяте за напълно различни стоки – например панталон за яке.
Номерът на поръчката се намира в имейл комуникацията? Потвърждаващият имейл винаги съдържа номера на поръчката.
В някои случаи стоките са изпратени от различни складове. В такава ситуация при две (или повече) пратки към основния номер на поръчката е прикачен допълнителен. Например, ако поръчка с номер 123456 е разделена в две пратки, втората пратка е с номер 123456-2.
На уебсайта на Northfinder, в горната дясна част ще намерите линк към „Регистрация“. Кликнете и ще се появи прозорец: попълнете данните, изберете парола и започнете пазаруването.
Най-често става въпрос за забравена парола, просто генерирайте нова парола на страницата за вписване и тя ще Ви бъде изпратена.
Трябва само да въведете купона за отстъпка по време на процеса на плащането. Моля, въведете при плащането в края.
Въведете купона за отстъпка в полето, което се появява след кликване на бутона „купон за отстъпка“ в обобщената информация за плащането.
Ще получите фактурата по имейл. Винаги ще я имате подръка. И щади природата.